Saturday, October 30, 2010

My Birthday ^_^

Jumaat~29 oktober 2010

Genap umur aku 25...huhu~ dah tua ke?hehe...apa2 pon alhamdulillah aku masih diberi kesempatan oleh Allah utk hidup sehingga arini. Hari Khamis 28 okt aritu aku, iza, tini and zu p alamanda utk menyambut besday aku in advance..yeay!..Diorang belanja aku mkn kat secret recipe...em dapp... Syukran to ROHAINIZA, HARTINI & ZUBAIDAH....

Lepas bis keje kami gerak ke hentian kjg dulu tuk duplicate kunci & beli tiket bas balik kg Tini.Beli tiket kejap je, tp buat kunci nk dkt setgh jam tk siap2....hehehe ...so kami sampai di alamanda agak lambat.dah maghrib baru sampai.tk sempat la nk p mana2 taman...hehe~kalau tk leh bergambar sakan...

pas sampai je alamanda trus solat dulu then baru p MAKAN.....yahoooo...sampai je kat secre recipe....diorg trus je order kek dulu ...then cari tempat tuk duduk & bergambar..... hehe..supervisor kat secret resipi tu siap offer utk tangkapkan gambar kami berempat...Pekerja contoh & mesra pelanggan la ...huhu~


Antara menu-menu yg kami order:

-Tom Yam Kung
-Laksa
-Chicken Cordon bleu
-spageti
-choc indulgence cake
-chease cake
-mixed fruit yogurt
-water melon juice








ni antara gambar2 mknn yg sgt sedap sehingga kami ngntuk & tk larat nak abiskan....laksa dgn tom yam dia sgt byk........hehe....

selepas selesai mkn, terasa sgt ngntuk....hehe~tp kami ttp smpat p shopping....sempat gak snap bbrp gmbar dlm care4...wakakakaa

ni jela post untuk kali ni.....nasib baik ada LUMIX , byk gile tangkap gambar.....mmg kaki gambar la kami ni.dah terdidik sejak di UITM ARAU....Akhir sekali, lg sekali sy nak ucapkan terima kasih byk2 pd iza , tini & zu coz sempat bersama tuk sambut besday aku....SYG KORANG.....dan pd smua adik-bradik, kawan-kawan yg wish besday aku kat fb tu....THANX 4 d wish........dekat 60 org gak wish kat fb tu.....fuhhh...TQ korang~ Jumpa @ next post......Assalamualaikum~

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...