Monday, January 3, 2011

❤Percutian bersama Si Dia❤

Jumaat bersamaan 31 December 2010 PM kite istiharkan sbg cuti umum. Jadi aku pon decide la nak follow Si Dia balik kampung nye.kira bercuti dkt kampung dia la. Hmmm....kami gerak lepas balik dr office naik kereta kwn Si Dia.Gerak dlm kul 6 singgah Wangsa Maju amik adik kwn Si Dia pastu singgah ipoh amik adik kawan Si Dia lg sorang.huhuhu~




Kul 1pg lebih aku sampai kat umah Si Dia.sampai2 je trus tido sbb dah ngntuk betul..hehe~esknya bgn pagi (sbb kat umah org kan,ngeh2).Sarapan aku mkn nasi, mkn tgh hari mkan nasi lg, lauk "MACAM2ADA". em...dappp....tmbah selera lg sbb ada tempoyak.aku tambah nasi sbb sedap.huhu~

Petang tu Si Dia bawak aku p sekitar kampung dia.pegi tasik apa ntah (tak ingat) ada la snap beberapa gambar guna kamera Si Dia sbb cik LUMIX tkde pd aku..huhu~ dah magrib baru kami balik, sbb kami keluar pon dah lewat petang.

Hari Sabtu bersaman 1 Januari 2011 aku n family Si Dia pegi berkelah di Teluk Batik, Lumut. Smua skali 12 org pegi dgn 3 kete.fuhh 1 family p.meriah...sampai aku pon dah mcm family diorg plak.......Gerak dalam kul 10 lebih, sampai dlm kul 1tgh hari.sampai2 je kami cari tempat tuk duduk n makan tgh hari di tepi pantai.pas makan trus je mandi laut.huhu~tp aku tk mandi pon.malas nak mandi.....aku just main2 rendam kaki n tgn je.bg kene air masin laut tu.

Alkisah nye dah sampai LUMUT, apa lagi , aku & Si Dia pon msg la kwn kami yg ada kat lumut tu bersama SUAMI nye.....huhu~sonok betul dapat jumpa dia kat lumut walaupon tk smpat nak singgah umah dia sbb dah lewat petang dah.family Si Dia pon dah nak gerak balik trus. perjalanan masih panjang.hehehe~dr LUMUT pukul 6.45ptg singgah mkn jap kul 9.50 kat kedai makan, sampai umah Si Dia dlm kul 10 lebih kot (lupa nak tgk jam pas sampai tu sbb penat sgt)

Dlm kul 12am lebih, family Si Dia dapat berita buruk, sepupu Si Dia meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya, innalillahiwainnailaihirojiun. So aku ngn Si Dia tak jadi la balik pada hari ahad kul 11pg (tiket dr ipoh). hari isnin baru gerak balik dari ipoh.

Gambar dengan Si Dia tk sempat lg nak edit.next POST aku letak gambar2 time PERCUTIAN BERSAMA FAMILY SI DIA.....TQ kat FAMILY SI DIA & SI DIA


Happy New Year to All Friends & Family!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...