Tuesday, February 22, 2011

Kembar oh Kembar @_@

Tak nak cerita banyak sangat.....harini time nak balik keje, kwn kepada Adik Guard tu tanya

"Betul-betul kembar ke korang ni ?" huhu~dalam hati aku "tahniah!"

Ni kira orang ke -18 dah...nak tunggu orang ke-100 jauh lagi..Lepas orang tu tanya, aku pon jalan laju-laju sebab hari dah nak hujan time tu...nasib baik sempat sampai rumah sebelum hujan lebat.Alhamdulillah.

Sejak akhir-akhir ni , aku dah tak tahu nak update apa kat blog aku ni...hehe~nnti aku cube pikir kan...ngeh2.....kalau ada pergi kenduri member or pegi jalan-jalan cari makan , leh la aku update blog ni, tp bile tk pegi jalan-jalan , aku dah tak tahu nak update apa...hehe~tgk la cmne...ok, jumpa next post...TQVM

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...