Saturday, April 9, 2011

❤❤SeLaMaT HaRi LaHiR MaMa❤❤

❤Selamat Hari Lahir MAMA....8 April 2011❤
Papa, Kaklong, Baas, Nor, Atin & Mira busuk Sayang sgt kat MaMa ...muahhhhhhh~(eh! mama aku bace ke blog aku ni?????) Kepada Atin or Mira, nnti buatkan la mama FB....hehe~Sister Che Zizah ada FB???wauuuu..... :-bd

Coklat ni aku tempah dr Pn Fariza (eh! mcm nama aku lak cuma aku masih CIK!!)hehe~ Sebenarnya dah lama nak try tempah coklat ni tp tak kesampaian....last2 dapat gak time besday mama aku.

Pn Fariza ni kwn sekolah aku time sekolah menengah, so dlm byk-byk blog coklat yg aku survey, aku try tempah dr dia dulu sbb dia kawan aku so sng sikit deal. em...not bad la..sedapp!............thumbs up laaaa ^_^

tp sebenarnya....aku minta color pink yg bentuk hati tu....tp dia wat color putih, tkpela..first order & maybe gak miss communication..kalau ada 2nd order nak make sure dia wat ikut apa yg aku minta, hehe~ yela cust kan?tul takkkk....

TQ Pn Fariza, ada rezki sy beli lagi yer... ...em! Dap hingga menjilat jari...:) eh! lupa aku de tempah 2pcs Choc Oreo skali tp gambarnye ada dalam kamera Lumix yg telah di bawa lari oleh abg ku ke kelantan tadi....2 Gambar ni pon dr FB Pn Fariza...hehe~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...