Tuesday, December 20, 2011

Restoran Nan Royal @ Sungai Besi, Selangor

Minggu lepas aku sempat singgah makan di Sungai Besi. So, aku nak review sikit kesedapan makanan di salah satu restoran di sini.


NAN ROYAL RESTAURANT @ Sungai Besi . . . . . Apa yang aku makan ek?
 ^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
 Lauk biasa je aku makan . . . .


Nasi Putih . . . 
Nasi di masak sempurna (dah macam juri master chef plak aku)


Telur dadar . . . 


Tom Yam Campur . . . 
Sedap wooo tom yam dia, maybe sbb orang kelate yang masak . . tu yang bertambah sedapppppp ~


Sayur kailan ikan masin . . . 
Sayur dia pon ok la. Selalu sesetengah tempat , dia nye sayur mcm tak rasa sangat kesedapan ikan masin, tapi restorant ni berjaya memikat hatiku. 


Air Sirap & Air Asam Boi  . . . 
Asam boi dia sedapppppppp mcm rasa air jambu plak. . . .

Ha . . . . .ramai gak orang datang makan kat sini especially family la. Kerusi dia sama plak mcm dekat Village View Restaurant. hehe ~ teringin nak makan nasi Kerabu dia, mesti sedap kan. sebab masakan dr orang kelate . . . . .tp kene la datang siang hari, sebab nasi kerabu hanya ada bermula 11pg hingga ke 3 ptg. huhu~

Entry jalan-jalan cari makan yang lain:



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...