Monday, June 11, 2012

Seharian berjalan ke Melaka . . .

Semalam seharian aku & housemate aku berjalan ke Melaka. Pergi kenduri salah sorang housemate kami, Yana & sambil tu berjalan di Bandaraya Melaka. Bertolak dari Kelana Jaya , 9.01pg sampai di Kelana Jaya kul 9.46mlm. Balik-balik badan dah kepenatan berjalan seharian dari pagi hingga ke malam. Gambar pengantin aku update di NEXT ENTRY la ek. Tak larat nak tempek dalam satu entry. . . 

Sapa tahu ni dekat mana?????? 

Last aku pergi Melaka tahun 2008 kot. huhu~ Seronok sekali SETAHUN dapat berjalan-jalan bersama kawan-kawan serumah (itu aku la, sbb aku tiap-tiap minggu balik umah family di B.B.Bangi, so tak dapat nak spend time ngan housemate semua di hujung minggu). 




Alhamdulillah tak jem pun semalam dan kami selamat pergi & balik dengan selamat. Cuba ada sedikit kejadian tak disangka terjadi sebelum ke Melaka. Salah aku la kot~ hehe~ Nanti aku cite ek kejadian yang tak disangka tu :D


21 comments:

  1. Tak rakam gambar 'waktu' di lampu isyarat kat Melaka tu? :)

    ReplyDelete
  2. bestnye...dah lame linda tak gi melaka

    ReplyDelete
  3. Bestnyer... Makan asam pedas x kak fasz? hehehe

    ReplyDelete
  4. huiyooooo.. jenjalan cari cencalok ke? hehhehee

    ReplyDelete
  5. blk kg aritu tak sempat singgah melaka..

    ReplyDelete
  6. melaka ni g byk kali pun x jemu.. :)

    ReplyDelete
  7. Kita pon dh lama x g bandar melaka....jalan2...teringat masa zaman remaja dolu2....kah3....

    ReplyDelete
  8. lorrr.. nape xcakap nk datang melaka.. leh kita dating jap kan. hahaha

    ReplyDelete
  9. Kalau pegi melaka kena makan BUAH MELAKA dan BELI GULA MELAKA.... hehehehe

    ReplyDelete
  10. bes g melaka nih , lagik2 kalaw yang suke cnap macam CP dapat lak kamera cantek , eyh3 , kamera mahal , hahahaha :D

    ReplyDelete
  11. best btl akak tgk melaka ni sejak dinamakan kampung warisan oleh unesco...

    ReplyDelete
  12. tak sabar nak dengar kejadian yang tak disangka...selamat datang ke Melaka!

    ReplyDelete
  13. sama la kita..seharian berjimba dgn famili...letih yg amat sangat nih !

    ReplyDelete
  14. melaka mmg best kan byk tmpt menarik..

    ReplyDelete
  15. dtg melaka? laa apsal x bg tau.. bleh jd tourist guide korang~ huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...